Acasă > Magazin > IT > Google te ajută să optimizezi situl pentru motoarele de căutare

Google te ajută să optimizezi situl pentru motoarele de căutare

googlewebtools.jpgÎn Google Webmaster Tools există două instrumente utile pentru optimizarea siturilor pentru motoarele de căutare şi vizitatori: Analiza conţinutului, şi Detalii harta sit.

Analiza conţinutului

Analiza conţinutului oferă informaţii despre posibilele probleme pe care le pot avea vizitatorii sitului tău, sau probleme de scanare şi indexare a paginilor de către Google. Informaţiile sunt grupate în trei categorii:

  • probleme cu titlul
  • probleme cu descrierea din metataguri
  • probleme cu conţinutul neindexabil

Dacă selectezi „Duplicate title tags” se afişează o listă cu titluri care se repetă şi numărul de pagini ăn care se repetă acel titlu.

De asemenea, sunt evidenţiate titlurile prea lungi sau prea scurte (de ex., „IT” nu este un titlu optimizat). La fel, pentru descrierile din metataguri.

Pentru conţinutul neindexabil, sunt arătate zonele care nu sunt optimizate pentru a fi văzute de motoarele de căutare.

Detalii harta sit

Dacă ai o hartă a sitului, Google detaliază modul de procesare a acesteia, în secţiunea Sitemap Details, unde vei vedea şi câte pagini au fost indexate. Noul instrument de lucru pentru webmasteri listează de asemenea orice eroare găsită de Google sau atenţionare pentru paginile scanate.

În imagine, cum arată secţiunea cu detalii despre harta sitului:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *